گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....



خدایا مرا کربلا نرفته با پای پیاده نمیران........

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۰
مریم ...

نظرات  (۳)

سلامم..ممنون که اونجا به کامنتم جواب دادید و حال دلم براتون مهم بوده....
اره این روزا خیلی با خودم دودوتا چهار تا میکنم
من یه هدف بوده برا افرینشم
من باید برا افرینش یه کاری کنم
توی دانشگاه حوزه هرجا
مهم اینه که ولی این درس خوندن الان رو یه تکلیف دونستند برای ما ..تحصیل تهذیب و ورزش
واقعا شیطان خیلی ادم رو گمراه میکنه گاهی
جوری فیتیله پیچت میکنه که تو فکر میکنی کاری که داری انجام میدی درست ترین کار توی دنیاست..
و خدا خیلی دوست داره
درصورتی که هر کس توی یه برهه از زندگیش یه وظیفه داره و وظیفه مسلم الان من درس خوندنه
ولی از شما میخوام چند تا سوال بپرسم
از چه کاریکه در گذشته انجام ندادید الان دارید حسرت میخورید؟
میشه بیشتر راهنماییم کنید؟؟
من به عنوان یه دختر کنکوری مذهبی که فکر میکنه مفید بودنش برای مسلمین توی دانشگاست
سرچ کنم کلیپ تنظیم وقت رایفی پور؟
پاسخ:
سلام فاطمه خانم...
خوش آمدید....
دغدغه های شما قابل احترام و مفیده ...

ولی...
ولی من و شما به عنوان افراد مذهبی که همیشه پرچم دار شعار (وای اگر خامنه ایی حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد) هستیم باید این نکته رو در نظر داشته باشنم که آقامون خیلی وقته حکم جهاد دادن.
جهاد علمی، جهاد اقتصادی، جهاد فرزندآوری و...

پس یرای انجام یک جهاد بسم الله تا آنجا که شهید شوی...

اگه ایمیلتون رو توی یک نظر خصوصی برام بفرستین، هم فایلهای صوتی رو براتون میفرستم و هم خیلی چیزای دیگه رو بهتون میگم که شاید اینجا نشه گفت...


۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۸ طلبه آینده
سلام خواهر با اجازه شما رو لینک میکنم
شرمنده می تونم بپرسم مگه شما چند سالتونه
به خاطر آخر نظرتون که به زن آقا نوشته بودین میگم
پاسخ:
سلام....
ممنون از حسن نظر شما..
اول از همه تشکر میکنم به خاطر سرگذشتها داستانی که قرار میدین، من که مشتری پروپاقرص شما هستم...
و جواب سوال شما هم توی اولین پست این وبلاگ هست ، هم توی درباره مریم... و هم در پست یعدی...
سلام
ایمیل ندارم:(
بعد کنکورم وبلاگ میسازم ان شالله بیشتر در ازتباط باشیم
توی این مدت خیلی ها مثل شما یه انرژی فعال سازی بودن برای من(یه چیز توی شیمی هس:))
ولی تا اون موقع ازتون یه چیز میخوام
اینکه دعام کنید
خدا شاهده تنها چیزی که الان منو وادار به درس خوندنه همین جمله های اقاست راجع به جهاد علمی و ....که تازه شنیدم
خیلی دعام کنید...خیلی

پاسخ:
سلام فاطمه خانم کنکوری عزیز...
حتما برات دعا میکنم ولی یک نکته رو توجه کن که زمان به سرعت میگذره. وقتی سن شما به 20 سالگی برسه سرعت گذران عمر شما دو برابر میشه. وقتی به 25 میرسین باز هم دوبرابر میشه و وقتی به 30 میرسین باز هم دو برابر یعنی با یک سیر صعودی و البته تصاعدی هر پنج سال یکبار شما هر چه بیشترو بیشتر وقت کم میارین پس به هوش باشید و به گوش...


فایلهای استاد رائفی‌پور رو پیدا کردید یا نه؟
اگه پیدا نکردین این آدرسش...
جلسه اول
http://masaf.ir/Ceremony/Detail/1133/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D9%87%D8%AF-31

جلسه دوم
http://masaf.ir/Ceremony/Detail/1136/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D9%87%D8%AF-32

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی