گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

و من خسته از دنیای مجازی...

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ق.ظ

سلام...

و من خسته از دنیای مجازی... میخواهم فعلا در واقعیت نفس بکشم...



نفس کشیدن در دنیای واقعی و فعالیت در آنجا برای من که تخصص خاصی در دنیای مجازی ندارم بهتر و البته سودمندتر است. تجربه نشان داده که من در دنیای واقعی موثرتر هستم، هم برای خودم و هم برای بسیاری از آشنایان و اطرافیانم.

گرچه نمیتوانم منکر شوم که این دنیای مجازی برای من خوبی هایش هم تراز دنیای واقعیت هاست. و در چندی از پرتگاه های زندگی نجاتم داد.

از اینجا و این دنیا برای همیشه نمیروم و ارتباطم را قطع نمیکنم. ولی الان احساس میکنم بودن در فضای مجازی، در حال لطمه زدن به من است. و بر هر مسلمانی دفع خطر واجب .

از تمامی عزیزانم و بزرگواران التماس دعا دارم.

در پناه خداوند عظیم...

برمیگردم شاید روزی دیگر، آن روز که بتوانم همچون دنیای واقعی موثر باشم....

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۰۳
مریم ...

نظرات  (۷)

 در پناه خدا هر جا که هستی مفید و مفیدتر باشی..
شاید ما هم عنقریب از اینجا رفتیم.
پاسخ:
سلام...

باید بگویم سخت بود این رفتن.
سلام
منو یاد زمان کودکیم انداختید زمانی که تا میومدم با یکی رفاقت کنم میذاشت و از محله ما میرفت،

در هر حال معتقدم انسان باید به سمت چیزی بره که براش مفیدتر و به صلاح تره، منم فضای واقعی رو بسیار موثرتر میدونم مگر کسی که بخواد به صورت تخصصی در فضای مجازی فعالیت کنه ولی متاسفانه من فعلاً نتونستم دل بکنم از این فضای مجازی!
امیدوارم هر جا که هستید موفق و پیروز باشید،به ما هم سر بزنید :)

پاسخ:
سلام...
من هم دوباره اسباب کشی کردم و برگشتم...
سنگین بود و دلگیر

تغییرش دهیید

گنبد مینا حیف است

پاسخ:
سلام...
اگر هنوز اینجارا میخوانید من برگشتم.
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۸ رفاقت به سبک شهید
و من شدید دلتنگت میشم آخه :(
پاسخ:
سلام...
سلام مریم عزیز
دوست جدیدم.
یک جورهایی زدی وسط همه ی نتیجه گیری هایی که میخواستم بعدا بکنم.
ممنونم بابت کامنت بسیار زیبات
خیر ببینی :))
آمدم وبت کامنت بگذارم حسرت مند شدم که قرار است دیگر ننویسی. 
پاسخ:
سلام...
خیلی خوشحالم که حالتان بهتر است.
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۲۵ صحبتِ جانانه
منم خسته م
پاسخ:
سلام...
هر جا هستید ادر پناه خدا باشید
پاسخ:
سلام...
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی