گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

می‌گویند تقوا از تخصص لازم‌تر است، آن را می‌پذیرم.

اما می‌گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می‌پذیرد بی‌تقواست....


کاش برای ادامه راهت همین چند جمله را آویزه گوش می‌کردم...ای کاش....




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۵
مریم ...

نظرات  (۲)

۱۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۳۶ طلیعه بیکیان طبسی
سلام
این جمله شهید چمران رو همیشه برای خودم تکرار میکنم 
راستش رعایتش برای مردمونی که چند شغله هستن سخته،چون تخصص کافی برای هر کاری احتیاج به زمان کافی برای تمرکز و یادگیری هم داره
خوش اومدی به خونه من چه بلاگ چه بلاگفا چه اینستاگرام
:)
پاسخ:
سلام...
خیلی خوش آمدید...
دنیا خیلی خیلی کوچیکه...
نشنیده بودم ، ممنونم ازتون 
پاسخ:
سلام...
خواهش میکنم.
خدا مقام صاحب سخن را روز به روز متعالی گرداند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی