گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

گاه و بیگاه...

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ق.ظ

خدای من....

این روزها  بیشتر  حواست به من باشد

میگویند بزرگترین شکست .از دست دادن ایمان است

حواست باشد که من شکست نخوردم

من تو را همیشه به نام قاضی الحاجات میخوانم هر چند اگر همه

التماسهایم را نادیده بگیری

تو را ارحم الراحمین میدانم حتی اگر بر من سخت بگیری

تو هنوز همان خدایی که من امیدم به توست

برایم امن یجیب بخوان تا آرام شود این مضطر دلم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۳
مریم ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی