گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

گل‌ نرگس....

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ

عمه سادات سلام علیک...


عمه خوبان سلام علیک...



پدر خوبم نمی‌آیی، درد یتیمی سخت است، دلم سخت تنگ است....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
مریم ...

نظرات  (۸)

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویى
چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویى
همه خوشدل اینکه مطرب بزند به تار چنگى
من از آن خوشم که چنگی بزنم به تار مویى
بشکست اگر دل من به فداى چشم مستت
سر خم می سلامت شکند اگر سبوئى
پاسخ:
کسی که برایش مطلب خودش نظر بگذارد مجنون است...
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۱ چشم به راهم ...
عمه سادات مرا یک نظری ...
پاسخ:
همگی منتظر بزرگترین نظر این عالمیم...
سلام
اومدم تشکر کنم بابت راهنماییتون واقعا بلاگ خیلی قوی تر از میهن بلاگه:)
نمیدونم کامنت قبلیم به دستتون رسید یا نه؟ راستش یکم شک کردم(باتوجه به پست قبلیتون)حرف بی ربطی زده باشم توی اون کامنت،اگر این طور بوده حلال کنید خواهر.

پاسخ:
سلام بر باران دوست داشتنی....
دوست پسابرجامی من...

بله کامنتتون رسید ولی من چون به همه نظرها پاسخ میدم، باید حالم میزون باشه تا تاییدشون کنم...
شک چرا؟ حرف بی ربط کدومه؟این حرفا چیه . شما همه حرفاتون عالیه...
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۶ رفاقت به سبک شهید
چند جمله نوشتید ها ولی در دلم روضه ای به پا شد که نگوو
پاسخ:
سلام...

التماس دعا خواهر عزیزم...
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۴ حامد پروینی
عجرتون با خدا - سپاس
پاسخ:
سلام...
تشکر.

«مرغ دلم راهی قم می‌شود‌
در حرم امن تو گم می‌شود

عمه سادات سلام علیک
روح عبادات سلام علیک

پاسخ:
سلام...
سپاس بخاطر تکمیل شعر.
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۰ میچکا بانو
چقد عکس خوبه ..
پاسخ:
سلام...
بله عکس عالیه و از اون عالیتر حس عکاسیه..
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۳۸ همسر سید علی
آخ ... آره واقعا ... درد یتمی سخت است ... اونم تو این دوره و زمونه ...:(
پاسخ:
سخت خیلی هم سخت....
ولی انگار نمیفهمیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی