گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

گفتم این عید به دیدار خودم هم بروم...

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ
سلام...

سال نو مبارک...


امروز دوسال است از خداحافظی دوستی عزیز و ندیده می گذرد، انسانی عزیز و دوست داشتنی با آرمان های بزرگ.
نویسنده وبلاگ ܓ✿ تو فقط لیلی باش ܓ✿  و پایه گذار وبلاگ ܓ✿ جمع آسمانی ما ܓ✿
که با تغییر دنیای خود دنیای خیلی ها را تغییر داد و منشأ خیر برای خیلی ها شد.


رضوان عزیز...
خواهر خوب و عزیزم امیدوارم هر جا که هستی در آغوش خدا باشی...

امید که من هم چون شما دنیایم را عوض کنم.


ܓ✿ تو فقط لیلی باش ܓ✿....... وبلاگ فاخری که با گذشت دو سال از به روز نشدنش همچنان روزانه بالای سیصد بازدید کننده دارد.

ܓ✿ جمع آسمانی ما ܓ✿...................... وبلاگی برای هم اندیشی زنان جهت رفع مشکلات فردی

نظرات  (۵)

۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۶ سیّد محمد جعاوله
خوب
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۵۶ همسر سید علی
سلاااام 
سال نو مبارک 
رضوان جان هرکجا که هست خداوند پشت و پناهش باشه ....
واقعا به گردن من حق دارند ...
پاسخ:
سلام...
سپاسگزارم.
خدا کند سلامت باشد.
رضوان جان به ردن خیلی ها چون من حق دارند.
سال نو شما هم مبارک
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۰ رفاقت به سبک شهید
سلام ای بابا داغ دلم تازه شد
وقتی رفتن کلی ناراحت شدم هنوز هنوز نگران دخترشون هستم هنوز هنوز براشون دعا میکنم
واقعا این وبلاگ برای من همه چیز بود گاهی برمیگردم دوباره میخونم مطالب گذشته رو
کاش فقط یه خبر کوچلو فقط یه خبر کوچلو ازشون برسه
و کاش وبلاگ همنفس طلبه طهورا هم هیچوقت نمیرفت :( این وبلاگ ها برای من کلاس درس بزرگی بودن :(
پاسخ:
سلام...
همه کاش ها درست است ولی هیچ کس از دیگری خبر ندارد...
روزهای خوب هم خواهند آمد ...

سلام 
پاسخ:
سلام علیکم...
حتما خواهد آمد کاش عمر ما به دیدنش برسد....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی