گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

عکس‌های قدیمی....

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ

سلام....

دیروز حال خوشی نداشتم، کشوی آلبوم‌ها را بیرون کشیدم، می‌دانستم که تنها عکس‌های قدیمی است که می‌تواند من را از حال بد امروز بیرون بکشد، حدسم درست بود ساعت‌ها عکس‌ها را نگاه کردم و چه خوب که امشب شب ولادت است...

قال حسن بن علی العسکری علیه السلام:

ما تَرَکَ الحَقَّ عَزیزٌ إلّا ذَلَّ وَ لا أخَذَ بــِهِ ذَلیلٌ إلّا عَزَّ.

هیچ عزیزی حق را ترک نکرد، مگر این که ذلیل شد و هیچ ذلیلی به حق عمل نکرد، مگر این که عزیز شد.


یابن‌الحسن دلخوشیم که زیر لوای رهبری فرزندتان از حق دفاع کنیم.

هیچ‌گاه نیاد روزی که جز این زندگی کنم.



پ.ن: سی سال پیش دی‌ماه ‌1364، مناطق عملیاتی، چادر بچه‌های فنی مهندسی...
در بدترین شرایط چه راحت می‌خندند...
خیلی هایشان شهید شدند...


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
مریم ...

نظرات  (۸)

۲۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۳ حامد پروینی
بعضی وقت ها مور گذشته تسکین بخش دله!
پاسخ:
سلام...
برای من بیشتر مواقع...
سلام
این عکس هم از آلبوم شماست؟احیانا نسبتی دارین با یکی از این عزیزان؟البته ببخشید قصدم فضولی نیستا.
پاسخ:
سلام...
بله از آلبوم بابای خودمه...
بابای من یکی از اونهاست که حسابی داره میخنده...

۲۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۰ رفاقت به سبک شهید
سلام حال این روزهای منم خوب نیست ! کتاب و یاد خاطره شهدا ارومم میکنه !
عیدتون مبارک
خدا پدر بزرگوارتون رو حفظ کنه
پاسخ:
سلام...
عید شما هم مبارک...
خدا تمام پدران را حفظ کند... و آنان که اسیر خاک را، رحمت...
سلام
ممنون بابت توضیحات خوبتون،راستش منم اول می خواستم بیام بلاگ ولی احساس کردم یکم محیطش رسمی و خشکه :)
ولی چشم من به حرف شما گوش می کنم و یک وبلاگ هم اونجا درست می کنم تا با هر کدوم که راحتتر بودم و انس گرفتم همون و ادامه بدم.
سلام ما رو به پدر بزرگوارتون برسونید.
پاسخ:
سلام...
بیان خیلی خوبه...
سلامت باشید...
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۹ محمدرضا گلزاری
برچسب زرد (برچسب جدید)
سلام من وبلاگ شما رو دنبال می کنم ممنون می شم شما هم منو دنبال کنید
                                                                                                                                                            
با سلام

ممنونم عالی بود

لطفا از وبلاگ من هم بازدید کنید و اگر خواستید در آن نظر بگذارید

من وبلاگ شما رو دنبال میکنم اگر لطف کنید شما هم وبلاگم رو دنبال کنید ممنون میشوم

http://generalcourses.blog.ir/
پاسخ:
سلام علیکم...

یعنی اینقدر مهمه؟؟؟؟
روایت بسیار سازگار حال این روزهای جامعه است

سربزنید
پاسخ:
سلام...
هم تالیفیه خوبست هم سلسبیل...
همه هست آرزویم که ببینم از تو رویى
چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویى
همه خوشدل اینکه مطرب بزند به تار چنگى
من از آن خوشم که چنگی بزنم به تار مویى
بشکست اگر دل من به فداى چشم مستت
سر خم می سلامت شکند اگر سبوئى
وبلاگ خوبی دارین دوست عزیز

موفق باشین
پاسخ:
سلام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی