گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

سی و یک سال پیش در چنین روزی...

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

سلام...

سی و یک   سال پیش در چنین روز  و  چنین  ساعتی  از  بطن پر مهر مادر  جدایم ساختند و مرا  در مسافرخانه ایی  به نام دنیا  به ودیعه نهادند...

امروز   به نیکی میدانم  در   این عمر آنگونه که باید نبودم، چه راه‌هایی  که  به  اشتباه  رفتم و چه زمان‌هایی که از دست دادم...

 نه عمر بر طاعت خدای  رفت  و  نه بر رضای صاحب امر. صد حیف  که هدیه ‌ی امروزم به خود  ، آه است و آه و آه. و کاش اینگونه نبود...

 خدایا:من همچنان طفل صغیر  و   بیچاره  توأم، رهایم نکن  که دیگر طاقت دوری ندارم...

 و من همچنان   برای آمدن روزهای خوب  با شما  بودن ،لحظه‌ها را   می‌شمارم...

اندکی صبر سحر نزدیک است...

برایم دعا کنید  که سخت محتاجم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
مریم ...

نظرات  (۸)

دعا میکنم!
دعای آزادی و بهروزی
دعای سربلندی و شادابی
دعای سلامتی و رحمت

باشد بنای خیری!
پاسخ:
سلام...
سپاس بخاطر دعاهای خوبتان...
سلام
تولدتون مبارک.
پاسخ:
سلام...
ممون از تبریک شما...
تولدتون مبارک

ان شاالله در پناه خدا سرباز حضرت باشید
پاسخ:
سلام...
تشکر از تبریک و دعای خوبتان...

۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۳ همسر سید علی ...
سلاااااااااااااام
تولدتون مبارک باشه ...
بهترین ها رو براتون ارزو می کنم :)
عه ، پس شما همسن خواهرمید ;)
پاسخ:
سلام...
خیلی خوش آمدید...
تشکر بابت تبریک...
چه خوب که همسن خواهر شما هستم شاید بابی باشه برای دوستی بیشتر.
و من هم مثل خواهر شما یه خواهر کوچکتر 24 ساله دارم شاید همسن شما باشه شاید...
انگار بعد از تولد میل نوشتن ندارید
پاسخ:
سلام....
این روزها بیشتر از نوشتن، میل گریه دارم...
سلام
تولدتون مبارک و دعای عاقبت بخیری هم هدیه تون...

:)
پاسخ:
سلام...
خوش آمدید. سپاس برای بهترین هدیه...
تولت مبارک با تاخیر
چرا نوشتی میل به گریه داری؟
ناراحت شدم.
انشاءالله عاقبت به خیر باشی و رستگار به حق حضرت علی علیه السلام.
پاسخ:
سلام...
ممنونم بابت تبریک.
برای حال زارم میگریم ...
سلام.دوست عزیز
ممنون که.بهمون سرزدید
چه.جالب که.تقریبا هم.سن هستیم
موفق باشید ان شاالله
پاسخ:
سلام....
خوش آمدید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی