گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

عمل انقلابی...

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ
سلام...

امروز در یک عملیات انتحاری بعد از ماه‌ها کشمکش بر نفس پیروز شدم و در یک عمل انقلابی تلگرام و وایبر  را از روی گوشی پاک کردم...


پی‌نوشت: محل عملیات مسجد محل. آنجایی که شیاطین راه ندارند، دلیل موفقیت همین است و بس...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۳
مریم ...

نظرات  (۳)

سلام دوستان عزیز ضمن بیان اینکه آقای راسل انسان بزرگ و یا به عبارتی قوی ای هستند باید به شما عرض کنم که انسانها باید حد و اندازه خود را بدانند! دوست عزیزی که میفرمایید من تحت تاثیر راسل قرار گرفته ام ، این یک نکته بدیهی است! فکر قوی تر غالب خواهد شد! هر چند نادرست باشد! متاسفانه ما اعتماد به نفسمان خیلی زیاد است! من به عنوان یک دانشجوی فلسفه وشما به عنوان یک مخاطب باید حد خود را بدانید وگرنه مثله این است که با دست خالی جلوی یک تانک رفته باشید! معلوم است که یا نابود میشوید یا هم رای شخص مذکور! من باز هم اعتقاد دارم آقای راسل انسان بزرگی است اما لزوما آدم درستی نیست! خدانگهدارمون
بسی تبریک می گوییم :)
پاسخ:
سلام...
ممنون که تشویقم کردین.....
بقیه فقط توبیخ بلدن....
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۹ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام
طاعاتتون قبول.

واقعا تبریک میگم بهتون چرا که واقعا عمل انقلابی کردید.

خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید با پی دل...
و اگر مایل بودید بگید لینک بشیم.

راستی قالب وبلاگم رو تازه عوض کردم. ممنون میشم نظرتون رو بگید در موردش... بیشتر روی اشکالاتش متمرکز بشید لطفا.
پاسخ:
سلام...
سپاسگزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی