گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

آن کــه پــُرنــقـش زد ایــن دایــره‌ی میـنــایـی کَس ندانست که در گردشِ پرگار چه کرد

گنبد مینا....

کاش باران ببارد......

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴ ق.ظ

کاش باران ببارد....

این اسم رمز روزها و شب هاییست که حالم خوب نیست...


امشب هم کاش باران ببارد...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۹
مریم ...

نظرات  (۱)

این شعر رو توی وبلاگ یه آشنای مشترک خوندم قشنگ نه.

اسرار ازل را نه  تو دانی و  نه  من

وین حرف معما نه تو خوانی ونه من

هست از پس پرده  گفتگوی  من و تو

چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من

پاسخ:
سلام ممنون.کاش خودتان را معرفی میکردین دوست من...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی